Asiakaspalvelu vuorovaikutuksena : markkinointia, viestintää, psykologiaa
Asiakaspalvelu vuorovaikutuksena : markkinointia, viestintää, psykologiaa
Teoksessa ymmärretään asiakaspalvelu ja markkinointi laajana kokonaisuutena. Ne ovat vuorovaikutusta ja siten ikkuna koko organisaation toimintatapaan- ja kulttuuriin sekä asiakkuuksien hallintaan. Oppikirja.
Kirjan tiedot |
|
| Tekijä | Pesonen, Hanna-Leena. |
| Lukija | koneääni Esa |
| Muut tekijät | Lehtonen, Jaakko, Toskala, Antero, |
| Julkaisukieli | fin |
| Kesto | 7 h 52 min |
| Julkaisutiedot | Helsinki Celia 2014 (Helsinki Celia 2014) |
| Ulkoasu | DaisyTrio 2.02 (7 h 52 min, 110 Mt) |
| Koulutusaste | Korkeakoulu |
| Alkuteoksen tiedot | Jyväskylä, PS-kustannus 2002. 195 s.. 952-451-060-X. |
| Asiasanat | asiakaspalvelu markkinointi palvelut psykologia viestintä vuorovaikutus |