Siirry sisältöön Siirry kirjautumiseen Siirry sivukarttaan

Asiakkaasta kehittäjäksi ja vaikuttajaksi : asiakkaiden osallisuuden muutos sosiaali- ja terveyspalveluissa

Asiakkaasta kehittäjäksi ja vaikuttajaksi : asiakkaiden osallisuuden muutos sosiaali- ja terveyspalveluissa

Oppikirja.

Kirjaudu sisään

Kirjan tiedot

Julkaisukieli fin
Julkaisutiedot Helsinki Celia 2018 (Helsinki Celia 2018)
Ulkoasu DaisyTrio 2.02 (tulossa)
Huomautukset Toimittajat myös kirjoittajia.
Koulutusaste Korkeakoulu
Julkaisutiedot Tampere, Vastapaino 2017. 352 s. 978-951-768-597-9.
Asiasanat asiakkaat osallisuus muutos hyvinvointipalvelut kumppanuus luottamus palvelumuotoilu palvelut kehittäminen sosiaalipalvelut terveyspalvelut vaikuttaminen vastavuoroisuus yhteistyö