Siirry sisältöön Siirry kirjautumiseen Siirry sivukarttaan

Living with dyslexia : the social and emotional consequences of specific learning difficulties

Living with dyslexia : the social and emotional consequences of specific learning difficulties

Based on interviews with children with dyslexia and their families, this text looks at how children were first identified as dyslexic, the social and emotional difficulties they encountered, their educational experiences, and the impact on their families. It also considers how teachers and parents can best support children with specific learning difficulties.

Kirjaudu sisään

Kirjan tiedot

Tekijä Riddick, Barbara.
Muut tekijät

volunteer narrators,

Julkaisukieli eng
Kesto 14 h
Julkaisutiedot Royal National Institute for the Blind.
Ulkoasu talking book Daisy 2.02 (14 h)
Alkuteoksen tiedot Routledge 1996.
Asiasanat lukihäiriöt dysleksia lapset läs- och skrivsvårigheter dyslexi barn
Tietoa sivustolla käytetyistä evästeistä
Saavutettavuuskirjasto Celian C-tunnus lehtivihreänä.

Evästeet (cookies) ovat pieniä tiedostoja, jotka sivusto lähettää käyttäjän tietokoneelle sivustoa selattaessa. Celian hallinnassa olevat verkkosivut käyttävät evästeitä. Lue lisää tietosuojasta Celiassa ja Celian käyttämistä evästeistä.

Välttämättömät evästeet

Hyödynnämme evästeitä palveluiden perustoiminnallisuuksien toteuttamiseksi. Tällaisia toiminnallisuuksia ovat esim. sisäänkirjautuminen ja käyttäjäkohtaisten asetusten muistaminen. Käyttäjää ei voida tunnistaa pelkkien evästeiden avulla.

Kolmannen osapuolen evästeet

Matomo Analytics -ohjelman avulla suoritamme yleisömittauksen sivustolla. Evästeiden avulla muodostetaan raportti verkkosivun käytöstä ja kävijämääristä. Raportista ei voi tunnistaa yksittäistä käyttäjää.

Chat-palvelumme käyttää evästeitä istunnon tunnistamiseen. Evästeet ja päätelaitetiedot mahdollistavat käyttäjän yksilöimisen palvelua varten.

Sivustolla olevat videot ovat YouTube-upotuksia. Kun avaat videon, hyväksyt YouTuben käyttöehdot (youtube.com).