Siirry sisältöön Siirry kirjautumiseen Siirry sivukarttaan

Yrityksen asiakasmarkkinointi

Yrityksen asiakasmarkkinointi

Teos on kattava markkinoinnin perusteos, joka soveltuu erityisesti markkinoinnin korkeakouluopetukseen ja käsikirjaksi yrittäjille. Keskeisiä teemoja ovat asiakasmarkkinointi, asiakassuhteiden luominen sekä yritysten toimintaympäristön nopea muuttuminen ja kansainvälistyminen. Oppikirja.

Kirjaudu sisään

Kirjan tiedot

Tekijä Bergström, Seija.
Lukija koneääni Esa
Muut tekijät

Leppänen, Arja,

Julkaisukieli fin
Kesto 25 h 18 min
Julkaisutiedot Helsinki Celia 2009 (Helsinki Celia 2009)
Ulkoasu DaisyTrio 2.02 (25 h 18 min)
Sarja Business Edita
Koulutusaste Korkeakoulu
Alkuteoksen tiedot Helsinki, Edita 2009. 519 s.. 978-951-37-5447-1.
Asiasanat asiakassuhde kuluttajakäyttäytyminen liiketalous markkinointi markkinointiviestintä myynninedistäminen myyntityö ostokäyttäytyminen yritykset
Tietoa sivustolla käytetyistä evästeistä
Saavutettavuuskirjasto Celian C-tunnus lehtivihreänä.

Evästeet (cookies) ovat pieniä tiedostoja, jotka sivusto lähettää käyttäjän tietokoneelle sivustoa selattaessa. Celian hallinnassa olevat verkkosivut käyttävät evästeitä. Lue lisää tietosuojasta Celiassa ja Celian käyttämistä evästeistä.

Välttämättömät evästeet

Hyödynnämme evästeitä palveluiden perustoiminnallisuuksien toteuttamiseksi. Tällaisia toiminnallisuuksia ovat esim. sisäänkirjautuminen ja käyttäjäkohtaisten asetusten muistaminen. Käyttäjää ei voida tunnistaa pelkkien evästeiden avulla.

Kolmannen osapuolen evästeet

Matomo Analytics -ohjelman avulla suoritamme yleisömittauksen sivustolla. Evästeiden avulla muodostetaan raportti verkkosivun käytöstä ja kävijämääristä. Raportista ei voi tunnistaa yksittäistä käyttäjää.

Chat-palvelumme käyttää evästeitä istunnon tunnistamiseen. Evästeet ja päätelaitetiedot mahdollistavat käyttäjän yksilöimisen palvelua varten.

Sivustolla olevat videot ovat YouTube-upotuksia. Kun avaat videon, hyväksyt YouTuben käyttöehdot (youtube.com).