Gå till innehåll Hoppa till inloggning Hoppa till sidkarta

Emergent trends in early childhood education : towards an ecological and psychohistorical analysis of quality

Emergent trends in early childhood education : towards an ecological and psychohistorical analysis of quality

Oppikirja.

Logga in

Information om boken

Inläsare Oldham Kathleen
Andra aktörer

Hautamäki, Airi, edited by,

Språk eng
Speltid 10 h 10 min
Utgivningsuppgifter Helsinki Celia 2007 (Helsinki Celia 2007)
Fysisk beskrivning äänikirja Daisy 2.02 (10 h 10 min)
Serie Research report : Department of Teacher Education, University of Helsinki, 216
Utbildningsnivå Korkeakoulu
Originalverk Helsinki, University of Helsinki 2000. 220 s.. 951-45-9349-9.
Ämnesord kasvatus lapsuus lasten kehitys leikki perhe vanhempi-lapsisuhde varhaiskasvatus
Information om vår användning av kakor
Saavutettavuuskirjasto Celian C-tunnus lehtivihreänä.

Cookies (kakor) är små filer som webbplatsen sänder till användarens dator då användaren besöker webbplatsen. De webbsidor som Celia administrerar använder cookies. Läs mer om dataskydddet och vår användning av kakor.

Nödvändiga cookies

Vi använder cookies för att genomföra tjänsternas grundläggande funktionaliteter. Sådana funktionaliteter är t.ex. inloggning och att spara användarspecifika inställningar. Användare kan inte identifieras endast med hjälp av cookies.

Tredjepartskakor

Med Matomo Analytics mäter vi antalet besökare på olika delar av webbplatsen. Cookies används för att skapa en rapport om användningen av webbplatsen och antalet besökare. Man kan inte identifiera en enskild användare i rapporten.   

Vår chattjänst använder cookies som behövs för att identifiera en session. Cookies och enhetsinformation gör det möjligt att individualisera användaren för tjänsten.

Videorna på webbplatsen är inbäddade från YouTube. Genom att öppna videon accepterar du YouTubes användarvillkor (youtube.com).