Asiakaspalvelu vuorovaikutuksena : markkinointia, viestintää, psykologiaa
Asiakaspalvelu vuorovaikutuksena : markkinointia, viestintää, psykologiaa
Teoksessa ymmärretään asiakaspalvelu ja markkinointi laajana kokonaisuutena. Ne ovat vuorovaikutusta ja siten ikkuna koko organisaation toimintatapaan- ja kulttuuriin sekä asiakkuuksien hallintaan. Oppikirja.
Information om boken |
|
| Författare | Pesonen, Hanna-Leena. |
| Inläsare | koneääni Esa |
| Andra aktörer | Lehtonen, Jaakko, Toskala, Antero, |
| Språk | fin |
| Speltid | 7 h 52 min |
| Utgivningsuppgifter | Helsinki Celia 2014 (Helsinki Celia 2014) |
| Fysisk beskrivning | DaisyTrio 2.02 (7 h 52 min, 110 Mt) |
| Utbildningsnivå | Korkeakoulu |
| Originalverk | Jyväskylä, PS-kustannus 2002. 195 s.. 952-451-060-X. |
| Ämnesord | asiakaspalvelu markkinointi palvelut psykologia viestintä vuorovaikutus |