Gå till innehåll Hoppa till inloggning Hoppa till sidkarta

Tutkiva oppiminen : järki, tunteet ja kulttuuri oppimisen sytyttäjinä

Tutkiva oppiminen : järki, tunteet ja kulttuuri oppimisen sytyttäjinä

Uudistetussa tutkivaa oppimista käsittelevässä kirjassa huomioidaan entistä paremmin kulttuuripsykologinen näkökulma, uusin motivaatiotutkimus ja tunteiden merkitys oppimisessa. Lisäksi teoksessa esitetään uuteen teknologiaan perustuvien oppimisympäristöjen käyttöä. Oppikirja.

Logga in

Information om boken

Författare Hakkarainen, Kai.
Inläsare koneääni Esa
Andra aktörer

Lipponen, Lasse,

Lonka, Kirsti,

Språk fin
Speltid 34 h 36 min
Utgivningsuppgifter Helsinki Celia 2014 (Helsinki Celia 2014)
Fysisk beskrivning DaisyTrio 2.02 (34 h 36 min, 436 Mt)
Utbildningsnivå Korkeakoulu
Originalverk Helsinki, WSOY 2008. 6.-8. p. 416 s.. 978-951-0-28186-4.
Ämnesord ajattelu ongelmanratkaisu oppiminen oppimisympäristö tieto käsittely
Information om vår användning av kakor
Saavutettavuuskirjasto Celian C-tunnus lehtivihreänä.

Cookies (kakor) är små filer som webbplatsen sänder till användarens dator då användaren besöker webbplatsen. De webbsidor som Celia administrerar använder cookies. Läs mer om dataskydddet och vår användning av kakor.

Nödvändiga cookies

Vi använder cookies för att genomföra tjänsternas grundläggande funktionaliteter. Sådana funktionaliteter är t.ex. inloggning och att spara användarspecifika inställningar. Användare kan inte identifieras endast med hjälp av cookies.

Tredjepartskakor

Med Matomo Analytics mäter vi antalet besökare på olika delar av webbplatsen. Cookies används för att skapa en rapport om användningen av webbplatsen och antalet besökare. Man kan inte identifiera en enskild användare i rapporten.   

Vår chattjänst använder cookies som behövs för att identifiera en session. Cookies och enhetsinformation gör det möjligt att individualisera användaren för tjänsten.

Videorna på webbplatsen är inbäddade från YouTube. Genom att öppna videon accepterar du YouTubes användarvillkor (youtube.com).