Tavoitteellinen markkinointi : markkinoinnin tutkimus ja suunnittelu
Tavoitteellinen markkinointi : markkinoinnin tutkimus ja suunnittelu
Kirja on suunniteltu liiketalouden perustutkinnon markkinoinnin suuntautumisopintoihin. Käytännönläheinen oppimateriaali antaa valmiudet markkinointitiedon hankintaan ja yrityksen markkinoinnin suunnitteluun. Oppikirja.
Information om boken |
|
| Författare | Raatikainen, Leena. |
| Inläsare | koneääni Esa |
| Andra aktörer | Raatikainen, Leena, |
| Språk | fin |
| Speltid | 7 h 6 min |
| Utgivningsuppgifter | Helsinki Celia 2009 (Helsinki Celia 2009) |
| Fysisk beskrivning | DaisyTrio 2.02 (7 h 6 min) |
| Serie | Prima |
| Utbildningsnivå | Ammatillinen oppilaitos |
| Originalverk | Helsinki, Edita 2005. 168 s.. 951-37-4137-0. |
| Ämnesord | markkinointi myynninedistäminen |