Skip to main content Skip to login Skip to sitemap

Taito tehdä hyvä vaikutus

Taito tehdä hyvä vaikutus

Mitä ihmiset ajattelevat sinut tavatessaan? Mitä haluaisit heidän ajattelevan? Hyvän vaikutuksen tekeminen on taito, joka on opeteltavissa.Tämä opas auttaa ymmärtämään, millaisen kuvan annat itsestäsi muille ja kuinka muut sinut näkevät.Ensivaikutelma syntyy sekunneissa. Mitkä ovat ne asiat, joiden perusteella muodostamme mielikuvan toisistamme?Kirja paneutuu tärkeisiin yksityiskohtiin esimerkiksi ulkonäössä, käyttäytymisessä, elekielessä ja äänen käytössä. Se neuvoo myös, kuinka saada tarvittavaa itseluottamusta ennen tärkeää tapaamista tai mitä profiilisi sosiaalisessa mediassa viestii rekrytoijalle tai potentiaaliselle yhteistyökumppanille.Kanssakäyminen alkaa aina ensivaikutelmasta. Siitä riippuu, haluavatko muut olla tekemisissä kanssasi, palkata sinut, ostaa sinulta tai olla johdettavanasi.Kirja antaa käytännöllisiä vinkkejä siitä, kuinka itse voit muokata sitä kuvaa, jonka itsestäsi annat.Helppolukuinen ja palkitseva kirja perustuu vankkoihin neuropsykologisiin ja sosiaalipsykologisiin tutkimuksiin sekä helposti lähestyttäviin käytännön esimerkkeihin.

Log in

Book info

Author Ahola, Angela, kirjoittaja.
Reader Sainio Jenni
Contributors

Korppi, Timo, kääntäjä,

Language fin
Original Konsten att göra intryck
Duration 7 h 47 min
Publication info Helsinki Celia 2020 (Helsinki NKL 2020)
Physical description äänikirja Daisy 2.02 (7 h 47 min)
Original publication info Helsinki, Minerva Kustannus Oy [2019]. 301 s. 978-952-312-878-1.
Keywords elekieli erottautuminen esiintyminen habitus itsetunto kielenkäyttö kirjallinen viestintä käyttäytyminen puheääni pukeutuminen ruumiinkieli sanallinen viestintä sanaton viestintä sosiaalinen vuorovaikutus ulkonäkö vaikutukset äänenkäyttö
Information about cookies used on this website
Saavutettavuuskirjasto Celian C-tunnus lehtivihreänä.

Cookies are small files that a web page sends to the user’s browser. Celia’s websites along with Celianet use cookies. Read more about privacy and cookies in Celia.

Necessary cookies

We use cookies to enable basic functionalities of our websites. These include e.g. logging in and saving personalised settings. Singular users cannot be identified by cookies.

3rd Party Cookies

We use Matomo Analytics to measure activity in different parts of the website. Cookies are employed in composing reports on how and how much our websites are used. Single users cannot be identified from these reports.

Our customer service chat uses cookies to identify sessions. Cookies together with device information are used by the chat software to identify one user from the next in order to enable functionality and service.

The videos on the site are embedded from YouTube. By opening the video, you accept YouTube's Terms of Use (youtube.com).