Skip to main content Skip to login Skip to sitemap

Keskusteluälykkyys painetilanteissa

Keskusteluälykkyys painetilanteissa

Vaativien keskustelutilanteiden kohtaaminen on elämäsi tärkein taito. Tämä taito määrittää myös organisaation menestystä. Kirja antaa uusia näkökulmia, käytännön malleja ja työkaluja erilaisten paineisten keskustelujen, neuvottelujen tai konfliktien käsittelemiseen. Tutustu Helena Åhmanin ainutlaatuiseen tutkimusmatkaan vaativien keskustelujen, neuvottelujen ja konfliktinratkaisun maailmaan. Reitti kulkee Harvardin ja MIT:n kautta FBI:n ja Scotland Yardin terävimpien aivojen ja suomalaisten huippuosaajien oppeihin, unohtamatta tekoälyn roolia tukiälynä tulevaisuuden painetilanteissa. Dekkaristinakin tunnettu Åhman kuljettaa lukijaa tarinoiden ja omien kokemustensa kautta tieteellisen tutkimuksen oppeihin. Painetilanteet-kirja syventää ja konkretisoi Suomen parhaina bisneskirjoina kirjallisuuspalkinnon voittaneiden Tilannetajun (Helena Åhman ja Harri Gustafsberg) ja Mielen johtaminen organisaatiossa (Åhman) teemoja, nyt painopisteenä ovat vaativat keskustelutilanteet.

Log in

Book info

Author Åhman, Helena, kirjoittaja.
Reader Vilhunen Anu
Language fin
Duration 10 h 11 min
Publication info Helsinki Celia 2022 (Helsinki Näkövammaisten liitto 2022)
Physical description äänikirja Daisy 2.02 (10 h 11 min)
Original publication info Helsinki, Alma Talent 2020. 2. painos 378 s. 978-952-14-3665-9.
Keywords johtaminen keskustelutaito kielellinen vuorovaikutus konfliktinhallinta konfliktinratkaisu konfliktit ong ongelmanratkaisu ongelmat sosi sosiaaliset taidot tunneäly vuorovaikutus
Information about cookies used on this website
Saavutettavuuskirjasto Celian C-tunnus lehtivihreänä.

Cookies are small files that a web page sends to the user’s browser. Celia’s websites along with Celianet use cookies. Read more about privacy and cookies in Celia.

Necessary cookies

We use cookies to enable basic functionalities of our websites. These include e.g. logging in and saving personalised settings. Singular users cannot be identified by cookies.

3rd Party Cookies

We use Matomo Analytics to measure activity in different parts of the website. Cookies are employed in composing reports on how and how much our websites are used. Single users cannot be identified from these reports.

Our customer service chat uses cookies to identify sessions. Cookies together with device information are used by the chat software to identify one user from the next in order to enable functionality and service.

The videos on the site are embedded from YouTube. By opening the video, you accept YouTube's Terms of Use (youtube.com).