Skip to main content Skip to login Skip to sitemap

Ostovallankumous

Ostovallankumous

Myynnissä ollaan siirrytty ostajien valtakauteen. Kirjassa käydään läpi, miten asiakkaiden ostokäyttäytymisen muutoksiin voidaan reagoida ja miten uusia teknologioita ja digitaalisuutta voidaan hyödyntää myynnissä. Oppikirja.

Log in

Book info

Author Aminoff, Jukka.
Reader koneääni Esa
Contributors

Rubanovitsch, Mika D,

Language fin
Duration 5 h 5 min
Publication info Helsinki Celia 2016 (Helsinki Celia 2016)
Physical description DaisyTrio 2.02 (5 h 5 min)
Level of education Korkeakoulu
Original publication info [Helsinki], Imperial Sales/Johtajatiimi 2015. 978-952-68395-2-3.
Keywords asiakkuus muutos automaatio markkinointi digitaalinen markkinointi kilpailukyky yritykset kuluttajakäyttäytyminen kuluttajat myynninedistäminen asiakkaat myyntityö ostajat ostokäyttäytyminen muutos
Information about cookies used on this website
Saavutettavuuskirjasto Celian C-tunnus lehtivihreänä.

Cookies are small files that a web page sends to the user’s browser. Celia’s websites along with Celianet use cookies. Read more about privacy and cookies in Celia.

Necessary cookies

We use cookies to enable basic functionalities of our websites. These include e.g. logging in and saving personalised settings. Singular users cannot be identified by cookies.

3rd Party Cookies

We use Matomo Analytics to measure activity in different parts of the website. Cookies are employed in composing reports on how and how much our websites are used. Single users cannot be identified from these reports.

Our customer service chat uses cookies to identify sessions. Cookies together with device information are used by the chat software to identify one user from the next in order to enable functionality and service.

The videos on the site are embedded from YouTube. By opening the video, you accept YouTube's Terms of Use (youtube.com).