Asiakaspalvelu vuorovaikutuksena : markkinointia, viestintää, psykologiaa
Asiakaspalvelu vuorovaikutuksena : markkinointia, viestintää, psykologiaa
Teoksessa ymmärretään asiakaspalvelu ja markkinointi laajana kokonaisuutena. Ne ovat vuorovaikutusta ja siten ikkuna koko organisaation toimintatapaan- ja kulttuuriin sekä asiakkuuksien hallintaan. Oppikirja.
Book info |
|
| Author | Pesonen, Hanna-Leena. |
| Reader | koneääni Esa |
| Contributors | Lehtonen, Jaakko, Toskala, Antero, |
| Language | fin |
| Duration | 7 h 52 min |
| Publication info | Helsinki Celia 2014 (Helsinki Celia 2014) |
| Physical description | DaisyTrio 2.02 (7 h 52 min, 110 Mt) |
| Level of education | Korkeakoulu |
| Original publication info | Jyväskylä, PS-kustannus 2002. 195 s.. 952-451-060-X. |
| Keywords | asiakaspalvelu markkinointi palvelut psykologia viestintä vuorovaikutus |